Hjälp att logga in

* Har ni ingen profil i bokningssystemet (dvs en ansluten e-postadress) skapa då en ny sida. 
Detta gör ni genom att finna en ledig tid i bokningssystemet och klicka på den, fyll sedan i alla era uppgifter och kom även ihåg att klicka i flikarna för att få e-post vid bokning/avbokning samt för påminnelse. Detta är viktigt för det är era bekräftelser.

* Har ni redan fått mail av mig tidigare men inte skapat en egen profil ännu, följ då instruktionerna nedan för att få ett nytt lösenord.
Det får ni såhär:

1. Klicka på länken under ”Boka tid”. 
2. Ni forslas nu vidare till själva bokningen – gå in på fliken ”Mina sidor” och här ska ni ange den e-postadress som ni gav till mig och klicka sedan på ”Glömt lösenord”. Ett nytt lösenord kommer då att skickas till den angivna e-postadressen. 
3. Kopiera sedan det nya lösenordet och logga in med detta samt er e-postadress igen. Väl inne på er sida kan ni nu ändra till ett nytt lösenord samt lägga till mer kontaktuppgifter om detta inte redan finns - se till att ni klickar i epost för bokning samt påminnelse.
4. Ni är nu klara för att boka själva!

* Ni ska också veta att det just nu inte går att ha samma mailadress på två personer/familj så försök att lägga till en unik e-postadress för varje person så att var och en kan få mail om sina bokningar.